Støt os

[/av_section]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jniplpjs’ admin_preview_bg=”]
I Skizofreniforeningen er vi meget interesserede i din støtte. Hvis du vil støtte foreningen, kan du gøre dette på følgende måder:

To medlemskaber i ét:

Du støtter foreningen fast – et årligt medlemskab koster 200 kr. Såfremt du ønsker at blive medlem, kan du købe dit medlemskab her.

Har du spørgsmål angående medlemskab, kan du sende en mail til: indmeldelse@skizofreniforeningen.dk med angivelse af navn, adresse, e-mail og mobilnummer.

Et medlemskab gælder samtidig som et medlemskab af Landsforeningen Sind. Såfremt du allerede er medlem af Sind er medlemskab af Skizofreniforeningen gratis. På Sinds hjemmeside kan du krydse af, at du også ønsker at være medlem af Skizofreniforeningen.
[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-wota’ admin_preview_bg=”]

Donation:

Overførsel af penge til vores Danske Bank konto: Reg.-og konto nr.: 3667 3156726419 – (CVR nr.: 34391939).

[/av_textblock]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jnipk0em’ admin_preview_bg=”]
Testamente:

Skizofreniforeningen har indgået et samarbejde med Legal Desk, som gratis hjælper dig med at testere et beløb til os. Når du tænker os ind i dit testamente, er du med til at gøre en kæmpe forskel for vores arbejde.

Du støtter os ved at udfylde en kort formular hos Legal Desk. Formularen, du udfylder, kaldes et legat og kan gives uanset, om du har et testamente i forvejen eller ej. I formularen oplyser du det beløb, du ønsker at give til os, den dag du går bort.

Legal Desk har skrevet to gode artikler som forklarer, hvad et legat og testamente er.

Du finder Skizofreniforeningens formular her.

Når du har oprettet legatet, skal det underskrives foran en notar eller foran vitterlighedsvidner, som du selv vælger.

Hvis du ønsker at støtte os og samtidig efterlade mere til dine arvinger, anbefaler vi, at du ser denne video omkring 30% løsningen.

[/av_section]

Tak for din støtte!